Opprette adganger IdLock 101

Jeg har en IdLock 101 som har fungert godt i drøyt 5 år. Koder og RFID- brikker har vært de samme hele tiden. Ønsker nå å legge inn navn på de folkene som skal ha adgang og ser at dette kan gjøres i Futurehome-appen. Jeg har noen spørsmål jeg gjerne skulle hatt svar på før jeg setter i gang:

  • Har ikke oversikt over hvilke koder som tilhører hvilke slots lenger, så jeg regner med at jeg like gjerne kan resette til fabrikkinnstillinger?
  • Ser ut for meg som RFID-brikker fortsatt må administreres via panelet på låsen og ikke via appen, stemmer det?
  • Hvordan er det med servicekode, kan denne administreres i appen eller må det gjøres via panelet på låsen?

Hei,

Har selv 101 og er godt fornøyd.
Når det gjelder koder kan det være greit å resette for å komme unna alt gammelt.
RFID administreres på låsen og ikke i app. Du må aktivere alle RFID samtidig og disse lagres i låsens minne.
Masterkode er greit å ha kontroll på da denne kan bli aktuell æ bruke ved endring.

Har selv lagt til adgang for barna på egen kode. Samtidig haket av for varsel på låsen. Får da beskjed om hvem sin kode som er benyttet.

Takk for tilbakemeldingen. :+1: