Problemer med å fjerne og legge til enheter etter SW oppgradering

Jeg har ny hub og siste versjon av programvare. Etter siste oppgradering har jeg problemer med å fjerne og legge til enheter. For å fjerne en Fibaro Wall Plug så måtte gjøre tre forsøk. På det to første forsøkene kom den en feilmelding, men på siste forsøk ble den vellykket fjernet. Når jeg så forsøker å legge til den samme Fibaro Wall Pluggen så står appen og spinner uendelig (det samme når jeg legger til andre enheter) - jeg lot den snurre over natten. Når jeg da går tilbake til hovedmenyen i apen (pil tiltake, ikke Avbryt), så finner jeg Fibaro Wall Plug lagt til, men den er kun registrert som en sensor - det er ikke mulig å konfigurere denne til å styre lys f.eks. (slik den var konfigurert før den ble fjernet). Grunnen til å den ble fjernet og så lagt til igjen er at jeg forsøker å få forbindelser til å virkre - dvs. få en HeatIt Push Button til å styre Fibaro Wall Plug (ref. tidligere innlegg) - det får jeg fortsatt ikke til å virke. Andre som har noe lignende erfaringer med å fjerne/legge til enheter me ny hub og nyeste programvare?

Ser ut som problemet løste seg etter gjentatte forsøk.