Røykvarslere/brannvarslere - assosiasjoner?

Kvifor står dene enheiten på listen over støttete enheiter då??
Er enkle feil som tar få timer å fikse men dere glimrer med effektiviteten, igjen og bruker måner. Desverre er ikkje dette fyrste gang dere roter til ting ved oppdateringer og bruker måner på å rette feilene.
Dette gjør at heile futerhome er meir som en beta versjon, som en ikkje kan anbefale til kunder. Då en rett og slett bruker for mykje tid på feilsøking/ support på feil dokke lager.

Den opprinnelige Z-smoke enheten var og er støttet, men på siste versjon er det problemer. At det kommer en ny variant gjør ikke at vi ikke lenger støtter den opprinnelige enheten, men vi burde kanskje oppdatert med informasjon om at enheter kjøpt etter X dato muligens ikke vil fungere pga. en endring i programvaren.

Desverre er ikkje dette fyrste gang dere roter til ting ved oppdateringer og bruker måner på å rette feilene.
Dette problemet er helt urelatert til oppdateringer fra vår side. Endringen som har skjedd er på Heatit sin side, uten at vi ble varslet om at vi måtte gjøre endringer hos oss.

Jeg forstår at dere ikke forårsaket dette, men å få det kompatibelt nå er vel opp til dere? Og det er 8mnd siden jeg rapporterte feilen første gang, 8mnd uten fungerende brannvarsling i hjemmet.

Etter en oppdatering er det i orden med meg.

Hva oppdaterte du, app/hub/firmware på varslerne?

Oppdaterte hub. Slettet brannvarsler og la den inn på nytt. Fikk da inkludert den som sirene i alarm, hva skjer ved brann

Jeg har sjekket opp og det ser ut som @OleP har fått installert en “template” for denne fixen.
@toth ta kontakt med support (23 50 68 47) og spør om du kan få den installert.

Vi har fått bekreftet fra utviklerne våre at støtte for enheten kommer i en senere zwave-versjon, så om noen andre skulle ha samme problemet så er løsningen på vei! :raised_hands:

2 Likes

Er dette fortsatt et problem hos flere? Jeg opplever nøyaktig det samme som beskrevet over med at Z-smoke Ike har sirene. Har prøvd å inkludere de på nytt og kjører z-wave 1.2.15. Noen tanker om hva problemet kan være?

Jeg er faktisk usikker på om dette fortsatt er et problem. Ring supporten vår og spør om “templaten” for sirene på Heatit Z-smoke, så skal det gå i orden, om fiksen ikke er sluppet ennå.

2 Likes