Brannvarslere

Hei,
Skal returnere alle fireangel brannvarslerne som ikke fungerer skikkelig. Lurer på hva dere anbefaler å erstatte de med? Har jo sett på FH sitt alternativ, men noe stiv pris. Noen som har noe annet å anbefale som fungerer opp mot FH hub’en?

Eg har FH sine og er godt nøgd med dei. Andre aktuelle alternativ er vel Fibaro, FireAngel og Popp.

FireAngel er noko spesielle i og med at berre ein varslar har Z-Wave-modul. Resten er så kopla til denne med kabel. Ein kan såleis ikkje sjå i appen kva for rom det er varsla brann i. Eg har elles ikkje høyrt så mykje om desse, verken positivt eller negativt.

Når det gjeld Fibaro og Popp så har eg høyrt noko meir negativt med tanke på falske alarmar (spesielt med Fibaro). Når det er sagt så er det sikkert andre brukarar innpå her som har desse og kan bidra med meir informasjon. :blush:

Til slutt så har vel Heatit kome med ein brannvarslar for litt sidan (Z-Smoke), men eg veit ikkje om denne er testa opp mot FH enno.

1 Like

Supported:

1 Like

Ja, der ser ein, eg burde ha sjekka oversikta… :sweat_smile:Takk for korreksjonen, @espen! :+1:

1 Like