Våt Fibaro veggplugg

Me hadde vasslekkasje under vasken tidlegare i dag. Då vart ein Fibaro veggplugg (som går på oppvaskmaskina) temmeleg våt. Ljoset i pluggen blinka i “hytt og gevær” etterpå.

No har eg kopla han frå og lagt han til tørk. Spørsmålet er om eg tør å bruke han att når han har tørka opp? Eller bør eg la han gå i søpla?

Tryggest er altid å kaste - men jeg har hatt en god del elektronikk som overlevde vann - til å med vasket noen i badekar (dog uten strøm :slight_smile: ), men ikke alt. Om den er ødelagt vil den sannsynligvis ikke fungerer i det hele tatt.

Jeg ville ha latt den tørk i noen dager før jeg prøvde - det er selvsagt lite luft gjennomstrømming.

Det er smart å prøve et sted som er synlig i noen timer så man kan lett oppdage feil. Om det oppførrer seg rar ville jeg har kastet.

1 Like

Kast sier jeg… risikoen blir for stor @Torfinn

1 Like

Eg tenkjer du har rett, Lars. Liten vits i å ta sjansen på å brenne ned huset for nokon hundrelappars skuld. Me sender denne til dei evige jaktmarker. :wink::+1:

1 Like

No oppdaga eg at denne smartpluggen har sletta seg sjølv frå FH i samband med at den vart utsett for væte… :thinking:

Det tykte eg var veldig snodig, men det er ingen tvil. Den er heilt ute av systemet.

Er det noko logisk forklåring på korleis dette kan ha gått til? Kan einingar på Z-Wave sende slettemelding for seg sjølve viss dei går heilt i stå?

Jøss… det hørtes merkelig ut :see_no_evil:

Ja, eg tykte det var veldig rart.

@Anders, noko de har høyrt om før?

Dette er ikke noe jeg har hør om tidligere nei :sweat_smile:
Noen andre her som har sett lignende?