I den nye appens dashboard er det en flis for “klima”, hvor man ser gjennomsnittstempen(antar jeg) av alle rom, samt to knapper - pluss og minus.
Jeg kan trykke på knappene, hvorpå det vises “-1°” eller “+1°” - men om jeg deretter går inn i modulen og ser på de forskjellige kablene, har ingen av dem endret innstilling.
Er det meningen man skal kunne endre tempen på alle kabler på én gang her, eller er +/- knappene til noe annet?
Hei og velkommen til forumet
Det er det som er tanken ja. Hvilke enheter har du som styrer varme?
Eg trudde ikkje dette var på plass enno…?
https://futurehome.canny.io/issues/p/not-possible-to-control-climate-from-dashboard/
Takk for det…! Jeg har kun HeatIt Ztrmfx2(eller ca det, alle vet vel hvilken jeg mener ), og vel ca 15stk.
Det hadde vært greit om det var mulig å ekskludere enkelte rom eller enheter fra dette. Bad skal ha ganske jevn temperatur i gulvet etter min smak/mening.
Heilt einig, @Egil. Funksjonen er grei nok den, men ein ynskjer gjerne ikkje å skjere absolutt alle rom over ein kam.
Forsåvidt enig med dere begge, men i første omgang ville jeg egentlig bare ha det til å fungere i det hele tatt - virker det for noen av dere?
Nå på sommeren hadde det vært kjekt å ha på dager man ser blir varme, å kunne kneppe ned 2 grader på hele huset tidlig om morgenen.
Det fungerer fint her👍🏻
Hos meg skjer ingenting:
Bekrefter at det fungerer her også…