2020 app, endre "totaltemperatur" fra dashboard?

I den nye appens dashboard er det en flis for “klima”, hvor man ser gjennomsnittstempen(antar jeg) av alle rom, samt to knapper - pluss og minus.
Jeg kan trykke på knappene, hvorpå det vises “-1°” eller “+1°” - men om jeg deretter går inn i modulen og ser på de forskjellige kablene, har ingen av dem endret innstilling.
Er det meningen man skal kunne endre tempen på alle kabler på én gang her, eller er +/- knappene til noe annet?

Hei og velkommen til forumet :slight_smile:

Det er det som er tanken ja. Hvilke enheter har du som styrer varme?

Eg trudde ikkje dette var på plass enno…?

https://futurehome.canny.io/issues/p/not-possible-to-control-climate-from-dashboard/

Takk for det…! Jeg har kun HeatIt Ztrmfx2(eller ca det, alle vet vel hvilken jeg mener :sweat_smile:), og vel ca 15stk.

Det hadde vært greit om det var mulig å ekskludere enkelte rom eller enheter fra dette. Bad skal ha ganske jevn temperatur i gulvet etter min smak/mening.

2 Likes

Heilt einig, @Egil. Funksjonen er grei nok den, men ein ynskjer gjerne ikkje å skjere absolutt alle rom over ein kam. :blush:

Forsåvidt enig med dere begge, men i første omgang ville jeg egentlig bare ha det til å fungere i det hele tatt - virker det for noen av dere?
Nå på sommeren hadde det vært kjekt å ha på dager man ser blir varme, å kunne kneppe ned 2 grader på hele huset tidlig om morgenen.

Det fungerer fint her👍🏻

Hos meg skjer ingenting:

Bekrefter at det fungerer her også…