Heatit Z-TRM2fx henger seg opp

De siste dagene har jeg hatt litt problemer med mine TRM2fx. Jeg tenkte først det var en termostat som hang seg opp, men nå som jeg ser det samme skjer med alle mistenker jeg appen for problemene.

Av og til når jeg er inne i appen viser et lite utropstegn ved siden av temperaturen på Klima. Jeg går inn for å se, men finner ingen feil. Alle temperaturmålere ser ut til å virke og ingen flere utropstegn inne i menyen, kun ute på dashbordet. Om dette har sammenheng med feilen ellers vet jeg ikke.

Flere ganger i det siste så har ikke varmekablene slått seg på når de skal. De viser temperatur flere grader under settpunkt, men er fremdeles av. Når jeg endrer temperaturen opp en halv grad slår de seg på med en gang og virker normalt igjen.
Har noen her opplevd dette og har en forklaring?

Opplever AKKURAT det samme med Heatit z-trm3. Har forsøkt gjentagende ganger å få hjelp av support og her på forumet, men får ikke noe godt svar på det. Hos meg sliter de veldig med å endre grader i automasjoner borte/hjemme modus. Så jeg er takknemlig om support eller noen andre her inne vet hva som kan være galt og har en løsning…

Alternativt får jeg bare ekskludere de inntil det kommer en fiks på det. Som sagt så går jeg ut i fra problemet ligger hos FH siden det gjelder alle termostatene og ikke bare én.
@espen har dere sett på dette problemet?