Aeotec multisensor 6 oppdateres ikke

Hei!
Sliter med at Aeotec multisensor 6 ikke oppdaterer status. Den er tilkoblet usb. I dag tidlig stod det registrert 23 grader i rommet, som var temperaturen i går kveld. Etter en poll device så ble temperaturen oppdatert til 18 grader. Jeg benytter denne til å styre varme i rommet, så er avhengig av at den kontinuerlig oppdaterer temperatur.

Hvis jeg prøver å endre parameter 111 til verdi f.eks 300, hva ska da lengde settes til?

Difference between USB and Battery Power and Recommendations (Multisensor 6 ZW100) : Aeotec Help Desk (freshdesk.com)

Lengde 4. :relaxed:

Takk!

Er Aeotec multisensor 6 den beste sensoren til å måle temperatur med, eller finnes det en som er mer stabil for futurehome? Min erfaring er at denne ikke er veldig stabil, men kanskje dette endres nå etter oppdatert parametre. Har sett litt på Fibaro bevegelsessensor, men ønsker helst ikke noe på batteri…

Me har vore godt nøgd med stabiliteten på MS6, i alle fall. Akkurat som deg så ville me ikkje ha noko på batteri, og då var det desse som var alternativet. Me har felt dei inn i taket med Recessor, og det tykkjer eg er veldig elegant.

ME måtte òg setje lågare rapporteringsfrekvens, akkurat som du. Eg meiner me ligg på 5 minutt (300 sekund), og det verkar bra så langt.

(Akkurat no har me tre stykke som har slutta å rapportere rørsle inn til FH, men dei rapporterer alt anna. Dette har eg meldt inn til brukarstøtte, og dei jobbar med saka, så det er neppe relatera til det du opplever. Eg ville no berre nemne det i farten.)