App klarer ikke å hente tidslinje

Hei,

er det flere som har problemer med å få hentet tidslinjen? Restart av app eller hub hjelper ikke, så dette problemet ligger på FH servere for min del tror jeg. Har oppdatert HUB og Applikasjon for telefon.

Mvh
Marius

Min funker, men med de mangler som er beskrevet tidlogere i henhold til innhold på tidslinjen…

Takk for respons, da er jeg foreløpig alene. Det der er en bug som ble implementert for lenge siden, som FH tydeligvis fortsatt ikke evner og fikse. I glansdagene, så fikk man tilogmed hvilken bruker som hadde utløst snarveien, supersmidig :ok_hand: :ok_hand:

1 Like

Ja, det var ganske så ålreit… håper på fiks snart, samt at tidslinja begynner å fungere hos deg igjen :+1:

1 Like

Virker som jeg må “headhunte” @espen , @Anders . Har dere noe utfyllende svar, siden jeg foreløpig er alene om dette?

1 Like

Hei!
Det kan hende det er noe rart med databasen din, som gjør at hendelser ikke kan lagres i timeline. Jeg forsøkte en restart av denne tjenesten nå. Kan du sjekke om det funker igjen? (Kan hende timeline er tom, men om den kommer opp i det hele tatt er det i orden igjen)

Hei, takk for forsøket, men fortsatt den samme feilmeldingen.

Okei, da foreslår jeg at du tar en liten telefon til supporten, 23 50 68 47. Jeg regner med at dette burde gå i orden ganske greit :smiley:

1 Like