Er det andre som opplever at Aqara Mini Switch ikke er støttet lengre? Har en dem over alt i huset og har fungert utmerket helt til nylig. Får lagt de til, men kan ikke «si» at de skal være bryter under innstillinger. Zigbee selvfølgelig…
Hei!
Var det slik at disse umiddelbart sluttet å fungere etter en oppdatering? Alle mistet funksjonen sin i appen som brytere? Vi jobber med å fikse slike feil på zigbee og trenger så mye info vi kan få rundt enhetsstøtte.
Hei, og takk for oppfølging!
Ja, det ser ut til at alle sluttet å fungere i tiden da de siste zigbeeoppdateringene kom. Jeg slettet alle og forsøkte å legge til en igjen. Den lar seg legge til, men jeg får ikke velge “type”. står bare “ikke noe”. Navn og rom kan jeg endre. LItt synd da jeg har flust av de i huset
tor. 1. sep. 2022 kl. 09:17 skrev Anders Faleide via Futurehome <notifications@futurehome.discoursemail.com>:
Har du benyttet de som scene-brytere eller linket de direkte opp til lyskildene?
Skjønner at det er litt leit nå, men vi skal forsøke å få de opp igjen å gå
De har vært benyttet som scene-brytere. Godt å høre!
tor. 1. sep. 2022 kl. 09:38 skrev Anders Faleide via Futurehome <notifications@futurehome.discoursemail.com>:
tor. 1. sep. 2022 kl. 09:39 skrev Kristoffer Ingebrigtsen Navas <kristoffer.i.navas@gmail.com>:
Hva ble status på denne tråden?
Hei!
Fikk tilbakemelding om det skal være fikset i zigbee 2.1.2, altså den siste oppdateringen.
Om det ikke funker kan dere forsøke å reinkludere enheten.