Aqara motion sensor P1

Hei!

Kan dere få lagt til disse? Jeg sjekket listen før jeg kjøpte, og så at kun den gamle modellen var støttet.
Men… siden jeg har funnet ut at listen over støttede devices i mange tilfeller ikke er riktig/eller oppdatert, så tenkte jeg at jeg tar sjansen. FH finner den helt fint, men mangler device type, og da fungerer di ikke.
Jeg ber også om at dere bruker litt mere resurser på og legge til nye modeller. Det kan ikke være sånn at man kun kan kjøpe 2 år gamle ting, om man i det hele tatt får tak i alt det gamle som støttes, når man skal ha seg noe nytt til systemet.
Hvis økonomi er problemet, så kan jo en løsning være og lansere flere ting fra fh, og sørge for at butikkene tar dem inn.

Hei!
Jeg er helt enig med deg i at listen burde blitt bedre. (Jeg har svart deg i en annen post med en forklaring på dette).

Når det kommer til denne sensoren skal den funke etter siste oppdatering på zigbee.
Sjekk ut denne: Smarthub update | Futurehome Changelog

Har ikke fått med meg at det har vært en oppdatering siste tiden?

Jeg går da utifra at FH hubben ikke ser etter oppdateringer på egen hånd, og varsler, men at man må sjekke selv. Edit ; Fant den nå når jeg trykte søk etter oppdatering.
Da jeg testet denne sensoren i forrige uke, virket den ikke, så den har jeg da solgt, og måtte kjøpe den gamle modellen.

Vi poster alle oppdateringene våre her: Changelog | Futurehome
Grunnen til at vi ikke pusher oppdateringer er rett og slett fordi huben er deres eiendom, og at vi ikke skal “bestemme” hvilke versjoner som skal kjøres. Det er pr. i dag kun kritiske feilrettinger som blir kjørt på automatikk.