Assosiere Namron bryter med Fibaro wall plug

Hei. Setter bryter til assosiere i gruppe 2, og trykker på I og O på bryter i 3s for å sette den i assosiering mode. Den kobler opp og jeg velger 2 wall plug. Etter det går den tilbake til device setting, men bryter slår hverken på eller av. Hva kan være feil?

Hei!
Har du husket å holde I og O i 3s før du trykker “done” på bildet?
Man må vekke bryteren før man kommer inn i det bildet du la ved og rett før man setter assosiasjonen :+1:

Må jeg sette wall puggene til assosieringsgruppe 2 først? Namron 4512720 4512720 INSTRUCTION MANUAL.cdr (elektroimportoren.no)

Gjør akkurat som du har forklart i første innlegget, og når du kommer til bildet du la ved her (med Fibaro pluggene lagt til som på bildet) → hold inne I og O på bryteren → trykk umiddelbart “done” i appen.

Dessverre, jeg holder inn I og O i 3s, slik at det lyser konstant. Deretter trykker jeg done, og da spretter den fort tilbake til settings for bryter. Og ingen respons. Bryteren er sikkert 1 år gammel

Det kan hende det er noe annet som er galt her. Da anbefaler jeg å ta kontakt med support på telefon, så får de hjulpet deg mens du er på tråden :+1: Tlf: 23 50 68 47

Takker, da ble jeg hjept