Automasjon hvor modusskifte gjentas

Sliter med at modusbrytere ikke tar med seg alle enheter før jeg har trykka 2-3 ganger. Ser ikke ut som FH har noen planer om å prioritere dette. Hvilke «and» flow brukes for sekunder i TP? Ønsker å lage en flow som gjentar modusskifte når jeg skifter modus på nytt etter 30 sekunder og enda en gang etter nye 30 sekunder. Altså om jeg trykker «Hjem» så setter den huset i hjem, etter 30 sek så gjentar den og etter nye 30 sek så gjentar den igjen. Amatørmessig å måtte gjøre det men ser ikke så mange andre valg. Noen som kan hjelpe meg med flow?

Hei!
Vi har jobbet med dette og tester ut en beta-versjon hos noen kunder nå. Om du ønsker å delta i denne betaen og gi tilbakemelding om bedring eller ei så kan du ta kontakt med support@futurehome.no :slight_smile:

1 Like

Hei Espen. Dere har en beta versjon som gjør det jeg spør om? Er det kun en beta på dette eller er det også andre ting i denne som kan medføre problemer på andre måter? Hvordan er tilbakemeldingene så langt?

Hei!
Det er en logikk som prøver å gjenta handlinger på enheter som ikke har den statusen som er satt i modusendring. Før den slippes for alle så har vi programvaren installert hos noen kunder som ønsker å teste. Det er tidlig i beta-fasen så noen konkrete tilbakemeldinger har jeg ikke her og nå. Om du ønsker å teste er det bare å ta kontakt på epost nevnt over. Det skal også være mulighet å rulle tilbake om det ikke gir bedring.

1 Like