Hei.
Jeg har tilsyne
Hei!
Danalock er litt spesiell siden denne krever sikker inkludering med S2.
Start med generell sletting av enhet: GĂ„ til innstillinger â enheter â fjern enhet â start.
Trykk deretter 1 gang pÄ Danalocken.
NÄr du legger den inn igjen mÄ du velge sikker inkludering med S2. Du kommer nÄ til Ä fÄ spÞrsmÄl om en pin-kode. Denne finner du pÄ innsiden av batterilokket pÄ lÄsen. Det er en 5-sifret DSK-kode som er understreket. Skriv inn denne, trykk neste og nÄr inkluderingen teller ned kan du trykke 1 gang pÄ lÄsen igjen.
Plages jeg ogsĂ„. Har prĂžvd sikkert 100 ganger Ă„ inkludere en danalock v3. Har den liggende oppĂ„ huben, sĂ„ rekkevidde skal ikke vĂŠre et problem, men ikke snakk om at huben finner enhetenđ€Šđ»
Har du noen gang fÄtt den inn pÄ huben? Det kan vÊre at tidligere inkluderingsforsÞk hindrer den fra Ä inkludere skikkelig. PrÞv fÞrst generell sletting, som jeg nevnte lenger opp. Hvis det ikke gÄr kan du forsÞke en nullstilling av lÄsen. Mener Ä huske at det gjÞres med 10 trykk knappen pÄ lÄsen.
Om det fortsatt ikke funker vil jeg anbefale Ă„ ringe support mellom 08-16 (+47 23 50 68 47)
Glemte Ă„ nevne det, men har kjĂžrt ekskludering og resatt lĂ„sen til fabrikkinnstillinger utallige gangerâ:see_no_evil: Jeg tar kontakt med support