Danalock v3 dukker ikke opp som enhet

Hei.
Jeg har tilsyne

Hei!
Danalock er litt spesiell siden denne krever sikker inkludering med S2.
Start med generell sletting av enhet: Gå til innstillinger :wrench: → enheter → fjern enhet → start.
Trykk deretter 1 gang på Danalocken.
Når du legger den inn igjen må du velge sikker inkludering med S2. Du kommer nå til å få spørsmål om en pin-kode. Denne finner du på innsiden av batterilokket på låsen. Det er en 5-sifret DSK-kode som er understreket. Skriv inn denne, trykk neste og når inkluderingen teller ned kan du trykke 1 gang på låsen igjen.

1 Like

Plages jeg også. Har prøvd sikkert 100 ganger å inkludere en danalock v3. Har den liggende oppå huben, så rekkevidde skal ikke være et problem, men ikke snakk om at huben finner enheten🤦🏻

Har du noen gang fått den inn på huben? Det kan være at tidligere inkluderingsforsøk hindrer den fra å inkludere skikkelig. Prøv først generell sletting, som jeg nevnte lenger opp. Hvis det ikke går kan du forsøke en nullstilling av låsen. Mener å huske at det gjøres med 10 trykk knappen på låsen.
Om det fortsatt ikke funker vil jeg anbefale å ringe support mellom 08-16 (+47 23 50 68 47)

Glemte å nevne det, men har kjørt ekskludering og resatt låsen til fabrikkinnstillinger utallige ganger​:see_no_evil: Jeg tar kontakt med support :+1:t2:

1 Like