Dashboard på tablet

Hei, er heilt ny på smarthus, men har lest meg mykje opp og sett diverse videoer på YouTube for å tilegne meg kunnskap. Problemet er at eg ikkje finner ut om det er mulig å bruke futurehome appen liggende på til dømes ein tablet? Tenkte å montere som eit slags hovedsenter på vegg i gang. Har ikkje mulighet for å teste enda da huset er under renovering, det er elektrikeren som anbefalte futurehome og huset blir stappet med smartdimmere, termostater, sensorer osv som skal være kompatibelt med systemet.

Har foreløpig kun funnet ein veldig simpel løsning med bruk av widgets, men FH widgeten virker veldig enkel og har ikkje så mange funksjoner som eg ønsker.

1 Like

Ingen som vet svaret på dette? lurer på det samme og er avgjørende om jeg skal gå for FH eller ikke.
Om ikke FH home har app som er brukevennlig til en tablet , har dere andre forslag? Homey utgår.

1 Like

Hei. Futurehome støtter liggende visning.

Takk for svar, veit du om det gjelder begge plattformer? Bruker Samsung Galaxy Tab A7 10.4", har lastet ned appen, laget profil og logget inn, riktig nok uten oppsett da huben fortsatt ikkje er i bruk, men får ikkje til å snu bildet når eg legger ned tablet i horisontal stilling

Det vet jeg desverre ikke. Kun testet det med iPad her i huset.