Hei!
Lurer på hva folk her inne bruker av smarthjem-skjerm? Hva tenker dere om zipato zipatile? Jeg ønsker meg en skjerm som kan kobles direkte opp mot strømuttak og som kan være på 24/7. Tips og råd? Del gjerne dine bilder på dette om du ønsker:)
Hei!
Lurer på hva folk her inne bruker av smarthjem-skjerm? Hva tenker dere om zipato zipatile? Jeg ønsker meg en skjerm som kan kobles direkte opp mot strømuttak og som kan være på 24/7. Tips og råd? Del gjerne dine bilder på dette om du ønsker:)
Zipatile er vel en egen gateway, så med mindre du tenker å gå over fra Futurehome til Zipato, så er vel den uaktuell.
Hvis du skal fortsette med Futurehome som hjerne i huset ditt, så kan vel en ipad eller android nettbrett i veggramme være en mulighet😊
visste ikke zipato var en egen gateway. Jeg tenker å fortsette med fibaro og trodde zipato kunne kobles opp mot denne. Har prøvd nettbrett, men skjermen slår seg av. jeg vil ha den på hele tiden. I tillegg må appen oppdateres manuelt hver gang du skal gjøre noe med den fordi den henger etter… slik jeg ser det nå er det kun mobilløsning som funker best…
takker for respons:)
Kanskje litt kjedelig, men eg bruker Google Nest Hub. Ikkje samme UI som FH-app men fungerar greit til å styra det meste om du feks går tom for batteri på smarttelefonen (NB forutset at du er med på Google Home beta, og den ser dessverre ikkje ut til å støtta styring av screens).
Det med skjermen kan vel løses i innstillingene på de fleste nettbrett at man kan stille inn at de aldri skal slå seg av Jeg har dette på min iPad som brukes til oppskrifter osv
fungerer kanskje på ipad, men ikke på huawei eller samsung så vidt jeg vet.
Takk for svar!
hei. venter i kø for å skrive meg på beta og kan godt tenke meg å prøve nest hub. takker:)