Problemer med innlogging

Hei. Driver å pusser opp bolig og ville ha smarthusløsning når alt allikevel skal byttes ut med nytt(termostater, brytere, dimmere etc.). Elektriker anbefalte futurehome, og sjølv om eg ikkje har fått testa skikkelig enda(er ikkje innflytt), har eg av nysgjerrighet begynt å teste ut litt. Umiddelbart så virker systemet totalt ubrukelig. Har opprettet bruker og logga inn i app på telefon, så tenkte eg gjere det samme på tablet, får da beskjed om at bruker/passord er feil, sender forespørsel om resetting av passord, nokon gonger får eg mail, andre gonger ikkje. Problemet er at for kvar gong eg bytter enhet eller må logge inn på nytt skjer dette, må bytte passord kvar jævla gang, og når dette ikkje alltid lar seg fikse kjapt er mitt førsteinntrykk av appen så ufattelig dårlig. Har så vidt dyppa tåa inn i systemet, men opplever stor frustrasjon allerede, er dette kun meg, eller er det noko eg gjer feil?

Om dette er nivået eg kan forvente vidare på resten er det ikkje spesielt fristande å tviholde på futurehome si løysing

Frustrert smarthus-jomfru

Hei!
Det er leit å høre at du har fått problemer og vi ønsker gjerne å hjelpe deg. Vennligst ta kontakt med support på 23 50 68 47 eller support@futurehome.no så skal vi få undersøkt og rettet opp.

Hei, jeg er ny med futurehome men har samme problemer med innlogging.

Hei!
Det er vanskelig å si helt sikkert hva dette skyldes i ditt tilfelle. Vennligst ta kontakt med support på 23 50 68 47 eller support@futurehome.no så skal vi få undersøkt og rettet opp.

Det har jeg allerede gjort men uten svar. Begynner å bli litt lei hele futurehome.

ons. 25. jan. 2023 kl. 11:06 skrev Anders Faleide via Futurehome <notifications@futurehome.discoursemail.com>:

Hei igjen!
Jeg ser at det har vært litt dialog frem og tilbake her.
Kunne du forsøkt å nullstille/glemt passord på brukeren din?
Hvis du heller vil at jeg skal nullstille passordet og sende deg et nytt, er det bare å melde ifra.