Elko Smart Home super termostat/ regulator

Hei,

Har et par elko smart home plus super termostater/ regulatorer.

Kjøpt For å styre varmekabler. I gang plus 2 stk bad.

De gamle varmekablene var kun styrt av en manuell regulator med nivåer 1-10.

Da det ikke er installert en sensor. (Går tom rør ut fra boks nedover, men usikker på hvor dette er trukket). Derfor jeg fortrinnsvis ønsker å bruke dem som en regulator. Ser at man da kan sette nivået manuelt på displayet i prosent. (0-100%)

Når jeg prøver å legge dem inn i futurehome, kommer den kun inn som termostat, noe som er ubrukelig da de er installert på utsiden av badet og som nevnt ikke har sensor trykket.

Noen tips til hvordan å løse dette?

Hvis ikke mulig, vil det være mulig å pare dem med en zigbee trådløs sensor (ser elko selger noen)?

Hei!
Pr. nå har vi dessverre ikke regulator-funksjon i appen.
Jeg er usikker på om det finnes noen sensorer som kan kobles direkte til Elko termostaten/regulatoren, men det går ikke å gjøre via huben. Her ligger begrensningen i termostaten, ikke huben.

Ok, takk for svar. Tenker dere å få lag inn støtt for bruk av dem som regulator?

Vi jobber med å lage app-design for regulator, men jeg vet ikke helt når det kommer eller om Elko får støtten, dessverre. Jeg kan undersøke og komme tilbake om jeg finner ut noe :smiley:

Jeg ser på samme type regulator av samme grunn som trådstarter. En ting er at det ikke går å regulere den i app. Men viser den forbruk rett i FH?

Eventuelt er det andre typer termostater med regulator man kan bruke?

Fant du ut av noe?

Hei.
Jeg testet det etter oppdateringen nå, og for øyeblikket er det kun Namron Zigbee Thermostat (gen 2) som er støttet. Neste på listen er vår egen. Dessverre for Elko-brukere.