Enheter forsvinner fra systemet

De siste 3 dagene har jeg hatt noen issues som jeg minnes, kun på zigbee riktignok, i september. Patch løste det den gang…

En fibaro sensor bare forsvant fra systemet mitt, så gangen var ikke med i automasjoner lengre. Måtte så slette den, og legge den til igjen, hvorpå diverse feilmeldinger første døgnet kom, på zwave antennen/chip :unamused:

Etter å ha fått den inn igjen, dag 2 - har jeg nå ila 3 dager lagt inn to nye deltaco zigbee plugger 3 ganger hver, hvorpå de forsvant fra systemet ila et døgn. Var en patch på owl i går - og har nå lagt de inn igjen. Adresserer denne patchen denne problemstillingen?

Ville liksom tro feilen lå i ad-zigbee og ad-zwave filene​:thinking: rapporterer tilbake i kveld når jeg har hatt pluggene i systemet noen timer til :blush:

Har ingen løsning på problemet ditt.

Men har opplevd flere ganger at Zigbee enheter detter ut etter ett døgn dessverre. Futurehome fant ingen feil da. Men tydeligvis er det noe bakenforliggende her.

Problemet ble løst forrige gang det oppstod med en kjapp zigbee-ad update :slightly_smiling_face: har vært inne i hele kveld da, så krysser fingre

Dette ser ut til å bli løst av den siste patchen :man_shrugging: