Smarthub update - zigbee-ad 2.0.0

3 Likes

Etter denne oppdatering så går det helt fint og uten problemer å få lagt til Aqara Smart Plug.
Skulle gjerne hatt en egen kategori å få lagt de under.
Disse viste ikke til og begynne med effektmåling. Etter jeg fjernet de og la de til på nytt kom effekt visning opp. Problemet nå er at de viser feil effekt. Trolig en komma feil. Har ikke målt de med et annet instrument, men trolig blir 110W vist som 1.1KW. @espen

1 Like

Hello. I cant get the Connecte produks to work. Called support and they say the zigbee is down?!? Hope this will work soon again.

Her ble det en forferdelig treghet på zigbee enheter etter denne updaten. Ved manuell restart av zigbee-ad så virker det ok en stund før alt blir tregt igjen. Er det bare jeg som opplever dette, eller er det rapportert inn @espen ?

Zigbee på min FutureHome hub virker ikke i det hele, finner ingen enheter…

Etter denne oppgraderingen slutter den å ta mot signaler fra Aqara mini switch.
Har 4, samme problem med alle.
Får slettet og lagt de til igjen, men får ikke satt noe til bryteren når den skal settes opp.

2 Likes

Her fungerer bare lys akkurat nå. Ingen knapper eller bevegelsessensorer fungerer. Dette er for dårlig, når dere oppdager så alvorlige feil må dere rulle tilbake umiddelbart! Nå vet ikke jeg om brannvarslere eller vannsensorer fungerer… Hvordan kan man stole på et slik system? Får heller ikke varsel om at ting ikke fungerer, så hvis jeg ikke hadde hatt knapper ville jeg ikke visst det. Skjerp dere!

1 Like

Hva er nytt for Yale Doorman? Har dere fått støtte for å låse med kode?

Fortsatt samme problem med nyeste oppdatering av zigbee-ad :confused:

1 Like

Very high CPU usage. zigbee network contains only 2 devices (Yale and IKEA repeater) and service CPU usage stays around 35-40% which is not very normal.
ENV_—fh_futurehome-smarthub___—ssh_fh_192_168_86_87—_263×74_and_Things_Plex