Etter denne oppdateringa, så kom problemet med develco smartplug som forsvinner ut av systemet av seg selv, tilbake
Korleis forsvinner den? Blir den automatisk sletta frå enhets lista?
Blir automatisk slettet fra enhetslista ja. Akkurat samme problem som det var i tidligere versjoner av zigbee-ad
Opplever du andre problemer etter siste oppdatering enn develco plug? Sitter litt på gjerne for å oppdatere. Nå begynner den gamle versjonen å kødde så mye at jeg tror jeg må hoppe i det.
Ikkje bra. Har ikkje opplevd dette med nokon av våre 11 så langt, men skal fylgje ekstra godt med no.
Bortsett fra problemet med develco plug (den samme pluggen har blitt slettet 2 ganger iløpet av 2 dager nå), så er det bare positive sider ved oppdateringen.
Ble en helt annen respons på zigbee enheter for min del😊
Fungerer det fortsatt greit til deg? Jeg får ikke disse pluggene til å holde lenger enn max 1 døgn før de automatisk slettes
Ja, null problem, hundre prosent stabilt her.
Eg måtte leggje inn alt av Zigbee på nytt i samband med byte til 2V0-huben. Skal tru om det kan spele inn?
Jobbes det med dette @espen ?
Virker som problemet ble betydelig forverret etter oppdatering til 2.2.1. Bare i dag har den ene blitt slettet 5(!!) ganger. Rimelig irriterende, da jeg har 5stk jeg bruker nå i desember til div. Julelys