Smarthub update - zigbee-ad 2.1.3 & energy-guard 2.0.1

2 Likes

Etter denne oppdateringa, så kom problemet med develco smartplug som forsvinner ut av systemet av seg selv, tilbake :grimacing:

Korleis forsvinner den? Blir den automatisk sletta frå enhets lista?

Blir automatisk slettet fra enhetslista ja. Akkurat samme problem som det var i tidligere versjoner av zigbee-ad

Opplever du andre problemer etter siste oppdatering enn develco plug? Sitter litt på gjerne for å oppdatere. Nå begynner den gamle versjonen å kødde så mye at jeg tror jeg må hoppe i det.

Ikkje bra. :grimacing: Har ikkje opplevd dette med nokon av våre 11 så langt, men skal fylgje ekstra godt med no.

Bortsett fra problemet med develco plug (den samme pluggen har blitt slettet 2 ganger iløpet av 2 dager nå), så er det bare positive sider ved oppdateringen.

Ble en helt annen respons på zigbee enheter for min del😊

2 Likes

Fungerer det fortsatt greit til deg? Jeg får ikke disse pluggene til å holde lenger enn max 1 døgn før de automatisk slettes :slightly_frowning_face:

Ja, null problem, hundre prosent stabilt her.

Eg måtte leggje inn alt av Zigbee på nytt i samband med byte til 2V0-huben. Skal tru om det kan spele inn? :thinking:

Jobbes det med dette @espen ?
Virker som problemet ble betydelig forverret etter oppdatering til 2.2.1. Bare i dag har den ene blitt slettet 5(!!) ganger. Rimelig irriterende, da jeg har 5stk jeg bruker nå i desember til div. Julelys