Samme problem her med siste versjon av appen (7.15.10) pÄ IOS (iPhone) og oppdatert FW pÄ hub.
Har ogsÄ en eldre iPad som ikke stÞtter nyere app-versjoner. Der fungerer Futurehome-appen som normalt.
Hei folks!
Hvordan oppfÞrer enhetene seg? Responderer de som de skal? Blir utropstegnet borte? Og kommer det ev. tilbake igjen? Jo mer info jeg fÄr, jo bedre er det
PÄ de jeg har testet, sÄ responderer enhetene som normalt og utropstegnet forsvinner.
Men det er tilbake neste gang man gÄr inn.
De oppdaterer ogsÄ korrekt ststus ved polling
Opplever ogsÄ at appen klarer ikke Ä hente/beholde data/status fra enhetene. Virker Ä gjelde tilnÊrmet alle enheter. Allikevel virker det som snarveier og automasjoner fungerer som det skal. Og man kan skru av og pÄ enheter i appen. Kort tid etter man har skrudd av/pÄ har appen glemt statusen.
Det handler om hvordan vi tolker signalfeilen mellom firmware og front end, og det jobbes med en fix. Jeg mÄ bare beklage at det tar litt tid, men det er hÞyest opp pÄ bugfix listen vÄr.
Futurehome selger ett produkt som ikke âfinnesâ. Det er utrolig vanskelig Ă„ fĂ„ til det de prĂžver Ă„ fĂ„ til. Ă organisere hjemme automasjon i en app som fungerer. Det er utallige forskjellige dingsebomser som ikke nĂždvendigvis er samme standard, selv om de er samme âstandardâ. De selger Futurehome som noe som skal fungere. Det er nesten umulig Ă„ fĂ„ til. SĂ„ enten mĂ„ de justere hvordan de selger produktet sitt, eller sĂ„ mĂ„ folk justere sin forventning. Skru av automatisk oppdatering. Vent til det har vĂŠrt ute pĂ„ markedet en stund. Ta backup. Futurehome er ikke sĂŠrlig gode, men de er bedre enn mange andre pĂ„ Ă„ lage ett system som nesten fungerer uten at en trenger Ă„ tukle med det. Det er det egentlig ikke sĂ„ mange andre som klarer. Men jeg forstĂ„r frustrasjonen - jeg har vel luftet min her pĂ„ forumet en del ganger.