Push varsel virker ikke lenger. Ikke de forhÄndsdefinerte fra FH og ikke de jeg har laget selv via TP. Android telefon og Android Nettbrett. PrÞvd restart av Hub og skrudd av/pÄ varsler og automasjoner.
@espen linken gir meg âYouâre not authorised to access this pageâ
sjekker!
@oykleppe FÄr ikke noe feil ved Äpning av link her. PrÞvde ogsÄ i inkognito. Kan du dele feilmeldingen du fÄr?
@espen fyi - jeg fÄr Äpnet link uten problem
Trykker pÄ link i announcement og fÄr beskjed om Ä logge inn. Deretter fÄr eg feilmelding.
PS virka for eit par timar sidan. No fungerer det ikkje lenger?
Har prÞvd incognito ogsÄ.
Er det meininga at ein mÄ vere innlogga for Ä kunne lese artikkelen.?
Fungerer hos meg
@oykleppe Det er til supportsidene, mens link i denne trÄden er til canny hvor changelog er publisert hvor trykker du?
@M.Stensrod Kan du forsĂžke Ă„ logge ut, og deretter inn igjen. Det skal lĂžse notifikasjonsproblemene!
Det lĂžste problemet. Tusen takk
@oykleppe NĂ„ skjĂžnner jeg hva du mente - beklager det. Skal undersĂžke hvorfor den ikke er tilgjengelig og publisert!
@espen Det er altsÄ denne linken ja som tvingar meg til Ä logge inn og returnerer feilmelding om at eg ikkje er autorisert
Jag fÄr fortfarande inga notiser alls.
Jag har
Loggat ut-in
Startat om hub
Uppdaterat mjukvara hub
Avinstallerat/installerat app
Startat om telefon
Aktiverat/avaktiverat/aktiverat notiser för FH i iOS
Aktiverat/avaktiverat/aktiverat notiser i FH
Inga notiser alls.
HjÀlp!!
@Lenny
FÄr du fortsatt ingen notifikasjoner? Hvis sÄ, hvilken telefon har du?
iPhone. Nu fÄr jag notiser om jag har instÀllt Engelska som sprÄk.
NÀr jag valde svenska försvann alla notiser.
NĂ€r jag vĂ€ljer mode Away sĂ„ hĂ€nder dock följande. FĂ„r notiser frĂ„n alla sensorer trots att de inte Ă€r pĂ„verkade. Ăr det en bugg?
Hej!
Det ser ut til Ă„ vĂŠre en bug ja.
NĂ„r det kommer til svenske notifikasjoner jobber vi med en fiks pĂ„ dette nĂ„, med prioritet âhighâ.
Jeg skal ikke love noe, men tror dette vil bli fikset i neste oppdatering.