Smarthub update - energy-guard 2.1.4 & kind-owl 1.4.5

1 Like

Push varsel virker ikke lenger. Ikke de forhåndsdefinerte fra FH og ikke de jeg har laget selv via TP. Android telefon og Android Nettbrett. Prøvd restart av Hub og skrudd av/på varsler og automasjoner.

@espen linken gir meg “You’re not authorised to access this page”

1 Like

sjekker!

@oykleppe Får ikke noe feil ved åpning av link her. Prøvde også i inkognito. Kan du dele feilmeldingen du får?

@espen fyi - jeg får åpnet link uten problem

1 Like

Trykker på link i announcement og får beskjed om å logge inn. Deretter får eg feilmelding.

PS virka for eit par timar sidan. No fungerer det ikkje lenger?
Har prøvd incognito også.

Er det meininga at ein må vere innlogga for å kunne lese artikkelen.?

Fungerer hos meg

@oykleppe Det er til supportsidene, mens link i denne tråden er til canny hvor changelog er publisert :thinking: hvor trykker du?

@M.Stensrod Kan du forsøke å logge ut, og deretter inn igjen. Det skal løse notifikasjonsproblemene!

Det løste problemet. Tusen takk

1 Like

@oykleppe Nå skjønner jeg hva du mente - beklager det. Skal undersøke hvorfor den ikke er tilgjengelig og publisert!

@espen Det er altså denne linken ja som tvingar meg til å logge inn og returnerer feilmelding om at eg ikkje er autorisert

Jag får fortfarande inga notiser alls.
Jag har
Loggat ut-in
Startat om hub
Uppdaterat mjukvara hub
Avinstallerat/installerat app
Startat om telefon
Aktiverat/avaktiverat/aktiverat notiser för FH i iOS
Aktiverat/avaktiverat/aktiverat notiser i FH
Inga notiser alls.
Hjälp!!

@Lenny
Får du fortsatt ingen notifikasjoner? Hvis så, hvilken telefon har du?

iPhone. Nu får jag notiser om jag har inställt Engelska som språk.
När jag valde svenska försvann alla notiser.
När jag väljer mode Away så händer dock följande. Får notiser från alla sensorer trots att de inte är påverkade. Är det en bugg?

Hej!
Det ser ut til å være en bug ja.
Når det kommer til svenske notifikasjoner jobber vi med en fiks på dette nå, med prioritet “high”.
Jeg skal ikke love noe, men tror dette vil bli fikset i neste oppdatering.

1 Like