Eufy ringeklokke og kamera

Hei, ny til smarthus og futurehome, det settes opp hos meg i disse dager.
Det meste av varme og slikt settes opp av elektriker, men jeg skal ha noen tillegg selv.
Viktigst er lås og ringeklokke.
Av lås får jeg inntrykk av at Nimly skal fungere med Futurehome (selv om det ikke står i listen)

Når det gjelder ringeklokke har jeg mest lyst på Eufy sin. Dette av flere grunner, men det at man slipper skylagring er en viktig del, og generelt virker det som om folk er fornøyde. Er det noen mulighet for å koble den sammen med Futurehome? Klarer ikke finne noe, men det er mulig man kan gå gjennom noe annet? Google Home? Er også interessert i innendørskameraet til Eufy, da dette kan snus mot veggen når man er hjemme. Det er jo viktigere at henger sammen med resten, feks røykvarslere. Har prøvd å se på playground og slikt, men er som sagt fersk, så alle tips mottas med takk.

Hei, og velkommen!

Vi har dessverre ikke støtte for kamera i systemet vårt, så å ta det gjennom Google Home f.eks. kan være en lur idé. :smiley:

og hvordan gjør man så det blir jo da neste spørsmål.
Google Home står heller ikke på listen over støttede produkter. Er det her Playgrounds kommer inn?

Off topic, men det er interessant at det er den som svarer som bestemmer at “topic has been solved” og ikke den som spør…

Da logger du inn i Google Home appen og legger til Futurehome som et system der.

Her har du en guide på hvordan du legge Futurehome inn i Google Home :smiley:

2 Likes