Får ikke lagt til enheter

Jeg prøvde å inkludere en ny enhet og får beskjed om at Nettverksstyringsprosess er opptatt. Hva betyr dette?
Har prøvd flere ganger og avsluttet app osv.

sjekker. prøver du å legge til enhet nå ?

Jeg prøvde tidligere, men fikk noe nettverksstyringsprosess feil. Laget en egen post om det i stad.

Jeg har også fått denne ved et par anledninger. Virker som det kommer når man prøver å inkludere “problemenheter” som må inkluderes/ekskluderes flere ganger for å få de inn riktig.

De gangene jeg har hatt dette problemet har det løst seg med restart av hub

Ser jeg ble litt forvirret av to poster her :sweat_smile:
Jeg prøvde å åpne appen igjen nå for å forsøke igjen, men den stod bare og laster uten å finne stedet mitt. Tror jeg skal ta en resett av huben.

vent litt :sweat_smile: feilsøker :nerd_face:

1 Like