Får ikke med seg alle lys / veldig lang delay

Hvordan finner jeg ut av det? Så langt min ekspertise går så tror jeg ikke det. Er jo helt vilkårlig hvilke termostater som krøller? Stort sett et par som går igjen, men det skjer ikke hver gang. Er jo som folk her skriver, man kan jo ikke gå å sjekke alt manuelt etterpå. Da er ikke systemet spesielt smart.

Det er et velkjent problem som FH har anerkjent. De sier de jobber med saken. Problemet er sånn jeg har forstått det, at når modusbryteren eller rettere sagt huben skal sende så mange beskjeder, så stopper noe av det på veien. (Temperaturforskjell på termostater, lys av, etc.) Når det løses er en annen sak….

Der er vel ein betatest av ein fiks på gong som ein kan melde seg på med å sende E-post til support@futurehome.no. Har meldt meg på sjølv, ventar på svar. :relaxed:

Sendte mail for 3 uker siden og har fortsatt ikke hørt noe…

Såpass, ja… Då trur eg at eg ville sendt ei purring, eller ringa dei. Sjølv sendte eg E-post rett før helga, så eg kan ikkje klage på lang svartid enno.

Merkelig at jeg ikke sliter med noen av disse feilene. Har 60 enheter… 4 termostater og alle lystrer… om man logger seg på Thingsplex så kan man se om noen enheter lager støy i nettverket

Hvor i TP ser man da? Da burde FH gått inn i ditt system og i mitt system og sett grunnen til at vi opplever det forskjellig. Så kanskje de kunne kommet med en fix som hadde fungert for alle. Er jo tydelig at det er et ganske stort problem.


Vært inne der, men hvordan ser jeg om noen lager støy?

Når tommel er rød og peker ned

Ser jo ut som du har noen som lager støy også, men likevel lystrer alt? Bør de slettes og inkluderes på nytt?

Ja, men det er batteri enheter. Dem mesher ikke… det som er viktig er enheter på strøm for dem sender signal videre. Mine batteri enheter et røde pga lavt batteri

Ingen som lager støy her. Tommel opp på alle med fast strøm. Så da er ikke det problemet…