Fibaro Dimmer 2 - Tilkoblet impulsbryter fungerer ikke lengre

Hei.

Dette er i utgangspunktet ikke et problem med Futurehome, men jeg håper at noen har vært borti samme problem og kanskje har en løsning.

Har fått en utfordring med enkelte Fibaro dimmer 2 hvor det er tilkoblet impulsbryter (Sx, S1) som har sluttet å fungere ved fysisk trykking på bryter. Alt fungerer tilsynelatende korrekt ved bruk av app.

Noen som har vært borti noe lignende?

Dimmerne er tilkoblet litt forskjellig belysningsutstyr.

Hei.

Du kan lese ut parameter for å e om den er kalibrert. Kan også forsøke ny kalibrering ved bruk av parameter også.
Har dette skjedd plutselig eller i forbindelse med at enhet har blitt ekskludert?

Hei.

Feilen har plutselig dukket opp på dimmere som har vært i drift i 2 år. Forsøkte med ny kalibrering, men det løste ikke problemet.

Hei @MariusA. Fant du ut noe mer av dette problemet? Jeg opplever nøyaktig det samme som du beskriver, men kjører Homey. Det begynte med 1 bryter, og det er nå 3 brytere (av ca. 15) som har sluttet å virke. Jeg har prøvd å resette dimmepillene, ser ikke ut til å ha noen positiv virkning. Usikker på hvordan gå videre med feilsøking, og det er jo litt rart at en slik feil bare oppstår etter noen år. Mine har vel stått i ca. 3 år nå, og frem til dette fungert helt utmerket.