Følgefeil termostater, hub offline, utebelysning slår seg av og på, lys henger igjen ved modusskifte, automasjon fungerer ikke

Nå opplever vi utrolig mange bugs samtidig. Har ringt flere ganger og informert om det. Venter i spenning. Listen begynner å bli ganske så lang, og også frustrasjonen. Opplever ikke at dere tar skikkelig tak i det…

  1. Klima ! Signalfeil på Elko Super termostatene.
  2. Lys henger igjen ved skifte av moduser
  3. Utebelysning skrur seg vilkårlig på ved modusskifte. Midt på dagen kan vi oppleve at utebelysningen står på.
  4. Automasjoner fungerer ikke. Det vil si at jeg ikke får laget en automasjon som skrur av utebelysning 30 minutter etter soloppgang. Prøvde å slette den som vi hadde fra før av, da mistanke om at det var en sammenheng mellom punkt 3. Nå får vi ikke laget den inn igjen på nytt. Knappen for å skru AV utebelysning er «on» blå. Umulig å få skrudd av inne i automasjoner.
  5. Får daglig pushvarsel om at huben er offline. For deretter at den er online igjen. Det er det flere brukere som har opplevd og laget sak på her på forumet. Skjer oftest på kvelden mellom 20.00-23.00

Er dessverre mye bugs som skjer med systemet, og er temmelig sikker på at dette gjelder flere enn oss? Savner også konkret informasjon og oppdateringer på ting det jobbes med under status.futurehome.io Altså når vi rapporterer inn disse feilene.

Er det noen som kan få sett på dette for oss? Er det huben som er problemet, eller ligger det i software?

1 Like

Jeg har samme feil som du beskriver i punkt 2 og 4, får ikke laget eller redigert automasjoner alt er blått å står i på for enheter får ikke valgt av på noen. Har testet og lage ny bruker hjalp ikke, slettet app reinstallert hjalp ikke hadde en tab med versjon 5.28 der virket alt,oppgradert til 6.2.10 har nå samme feil på tab. Vært i kontakt med support på tlf og epost gått 14 dager har ikke hørt noe enda. Noen utelys henger igjen periodisk ved skifte av/på.

Mye av det samme hos oss. Glad jeg holdt tilbake å integrere adgangskontroll, varmestyring og brann i et FH opplegg.
Synd at det mangler en vilje til fikse, eventuelt er det evne det står på

Opplever punkt 5, for meg så skjer det hele dagen, har også meldt inn saken.

Hei

Er relativt fersk bruker på FH, men har støtet borti noen problemer allerede

Ser denne tråden er noen måneder gammel. Hvordan er status på disse problemene?
Har samme feil, nr. 2 og 4, samt at app viser at lys er på når de ikke er det, app henger(må lukke den å åpne på ny) og lysene slår seg på 45min etter solnedgang