For høy romtemp på brannvarsler

Men det funka i alle fall - takk !

1 Like

Dette irriterer meg noe helt sinnsykt.
Det må være mulig å kunne se temp på en sensor i et rom, uten at snittet skal ødelegges. Her burde FH gjøre det mulig å ekskludere tempsensorer fra for eks brannvarslere.

Jeg har vannbåren varme og 3m under taket, følgelig er det litt varmere under taket enn 1.1m over gulvet.

Hei @TrondAa!
Jeg skjønner veldig godt at dette er irriterende, og det er mange med deg. Vi har et prosjekt gående nå med hensikt å forbedre brukeropplevelsen og funksjonalitet i appen. Denne problemstillingen er inkludert i dette prosjektet. Det må gjøres ganske store endringer i strukturen og design (én endring fører en annen med seg osv.), så ikke hold pusten, men det vi er i gang med prosessen!

2 Likes

Noen updates her @Anders ?

Jeg skulle veldig ønske at jeg hadde en stor, god oppdatering til deg, men dessverre har det blitt nedprioritert grunnet ELVA, som har krevd veldig mye ressurser fra alle avdelingene.
Jeg vet at løsningen er å kunne ta temperaturer ut av rommet, men som en midlertidig “løsning” kan du forsøke å justere ned temperaturen på varslerne med parameterne som er nevnt 3-4 svar lenger opp i denne tråden.

1 Like

Dette er helt grunnleggende funksjonalitet, og dette har vært et problem i flere år. Dersom dere aktivt velger å nedprioritere disse tingene, så vil Homey bli et lett valg snart