Forbruk fra Glamox plutselig borte fra energi oversikten

Som det fremkommer av bildet, så forsvant data om forbruk fra Glamox appen i 12:00 tiden i dag.
Glamox appen (playground og Glamox egen) kjører slik de skal og jeg har forsøkt å restarte den, men forbruket dukker fremdeles ikke opp i Futurehome.
Ingenting er blitt forandret på.
Har 5st Glamox tpa og tlo i 3001 serien med wifi termostat, wattstyrke på ovnene er korrekt satt i appen.

Hei!
Dette har jeg ikke sett før. Får du opp riktig kWh-verdi i Glamox-appen?
Kunne du også forsøkt en “sync” i Glamox integrasjonen i Playground? :smiley:

Målingen av forbruket i glamox-appen går slik det skal, kjørte sync 2 ganger i playground (med noen timers mellomrom) uten at det gjorde noe utslag. Har også stopper/restartet playground appen.
Prøvde nå å restarte selve smarhuben, kan ikke se at det gjorde noe heller… :confused:

Har du prøvd og stoppe/starte Event collector i Playground?

Jepp prøvde det, ingen forandring.
Har også slettet data og buffer til appen på telefon og logget inn på nytt, i tilfelle det var noe tull der.
Same s#it :confused:

Siste rapporterte temperatur var 9 mars 11:07, forbruk var kl 11:16 på ovnene, i.f appen.

Da avinstallerte jeg glamox i playground og la den inn igjen, siden jeg ikke har forsøkt det.
Nå er jeg havnet i “det gode selskap” med de andre glamox/adax brukerne “feil epost og eller passord - prøv igjen” (noe som ikke stemmer).

bah… :frowning_face: