Adax adapter i playground stopper

Jeg har nå flere ganger opplevd at Adax wifi-ovnene ikke stiller seg inn på den temperaturen de skal iht. innstillinger gitt i FH (om det er en direkte kommando, innstilling i modus eller andre snarveier/automasjoner). Det har da vist seg at Adax adapter i Playground har stoppet, og jeg må gå inn der og trykke play for å få det til å virke igjen. Det er uvisst hvor lenge adapter er slått av før jeg oppdager det, og likeså hvor lang tid adapter er på før den slår seg av, eller hva som medfører at den slås av.

Er det flere som opplever dette?
Finnes det en enkel fix?

Hei!
Det må vi få undersøkt og skal ikke være slik.
For å følge opp dette er det best om du melder det inn på 23 50 68 47 eller support@futurehome.no, og refererer til denne posten.

OK. Jeg sender saken videre neste gang problemet oppstår. Det har vart noen dager nå der det har fungert fint. Takk!

Nå bruker ikke jeg Adax, men samme har skjedd med Mill. Nå står den kun som inaktiv selv om man får vellykket melding når man prøver å starte den. Man får også feil når man prøvde å synkronisere ovnene. I Mill appen fungerer det som det skal, så er integrasjonen som er problemet.

Dette begynte å skje etter en oppdatering og har samme problemet med Sensibo som heller ikke fungerer. Man får bare beskjed om at noe ikke fungerer når man prøver å logge inn i playground.

Morten