Adax i playground setter seg til inaktiv av seg selv

Hei. Opplever i begge hjemmene vi har at Adax koblet til playground setter seg til “inactive” med jevne/ujevne mellomrom. Er det pga at playgroundappen har oppdatert seg? Og at den da ikke selv aktiviserer seg igjen? Veldig upraktisk da Adax ovnene ikke føger modusinstillingene når man velger “Hjem”, “Borte”, etc.

Kan godt sende inn til support, men sjekker her først.

har vært rapportert før Adax adapter i playground stopper

Jeg har lurt på det samme (om det har sammenheng med adax oppdateringer) - skjer med veldig ujevn mellomrom.

1 Like

@espen , du kjenner saken fra tidligere. Mulig du kan sjekke ut på nytt?

Problemet oppstår fremdeles… (!)

Jeg har ikke hatt problemer på lenge. For noen måneder siden hadde jeg krøll på hyttebubben og endt opp med å avinstallere adax på begge hubber og installerte de igjen på nytt. Kanskje det er verdt en forsøk?

Det er litt mange tilfeller av at man må gjøre det (installere på nytt). Jeg synes mest det er rart at det ikke forklares godt hvorfor tilgangen til Adax faller ut med ujevne mellomrom. Måtte legge inn alt på nytt etter ny hub. Problemet vedvarer. Hadde bare så inderlig håpet FH vet hva som er årsaken + ha en tidsplan for når bug’n er luket bort. Synes det også er prisverdig at jeg ikke får beskjed om at kontakten med Adax har blitt satt på pause/stoppet opp.

Forstår, men har ikke sett ar noen andre jage rapportert det her ellers FB. Kanskje verdt en prat med support?

Hei @Tarjei, kunne du tatt kontakt neste gang det skjer så vi kan undersøke? Det ser ut som den fungerer som tiltenkt nå :slight_smile:

Det skal jeg gjøre. Takk @espen.

1 Like

Det skjedde det igjen @espen … fikk ingen beskjed av FH om at Adax har endret status til inactive… lar den være inactive inntil du/dere har sjekket

Hei, og takk for beskjed!
Jeg fikk sjekket og har notert meg hva som gikk galt, samt rettet feilen :slight_smile:

1 Like