Frient bevegelsessenor og lys

Hei.
Jeg har kjøpt en Frient Smart Motion Sensor Pro fra elekroimportøren og inkludert denne i FH hubben.
Så jeg har kjøpt 2 Ikea trådfri pærer og lagt alt sammen til samme rom.
Etter det har jeg laget en automasjon som sier at dersom det er bevegelse i rommet så skru på begge pærene til 100% og la lyset være på i 5 min.
Men dette virker ikke helt som tiltenkt, lyset skrur seg av mye raskere enn 5 min, og dersom jeg fortsatt er i rommet går ikke lyset på igjen.

Noen ide hva som er feil?

Det har også blitt laget to nye automasjoner i appen som jeg ikke klarer å slette? Hva er dette?

Hei @GlennOesterud !
Mest sannsynlig så skyldes dette de autogenerete automasjonene som systemet oppretter når minst et lys og en bevegelse sensor ligger i samme rom.
Du kan deaktivere (men dessverre ikke slette) de automasjonene som ligger under kategorien rom eller rooms (alt etter språk i appen).
Test ut dette først å se om ikke den fungerer som tiltenkt etter det :slight_smile:

Hei igjen.
Det fungerer fortsatt ikke som tiltenkt. Nå står lysa lenger på, men jeg tror ikke de står på i hele 10 min. Også går de ikke på igjen av seg selv før etter altfor lang tid.
Jeg legger med skjermdump fra appen

Jeg slet med det samme. Funket mye bedre når jeg satte det opp i Thingsplex