Futurehome samarbeider med nettselskaper i energibransjen

Futurehome har innledet samarbeid med flere nettselskaper, oversikten finner du her: https://join.futurehome.io/energi-prosjekter/

Vi i Futurehome ønsker å gi deg som bruker av vår smarthub muligheter for å ta aktiv del i fremtidens tjenester for smarte hjem, og da tror vi at en viktig del av dette er utviklingen i energibransjen.

1 Like

Spennende prosjekt!
Kjenner du til om det sendes ut noe bekreftelse eller informasjon i forbindelse med påmelding til Norgesnett?

Hei Roy Thomas,
vi jobber med ytterligere informasjon for MikroFlex prosjektet som foregår i Norgensett sitt område i Fredrikstad og Hvaler. Kommer snart epost til alle som har meldt interesse. Vi følger opp med mer informasjon her på forumet i neste uke også.

Morten

Hei!

Vet ikke om dere bare ligger etter skjema, men jeg har ikke hørt noe. Hadde vært fordel med en kvitteringsepost som takker for interessen eller noe og ihvertfall bekrefter at det er registrert.

Er det ellers noe nytt å melde?

Fortsatt ikke noe nytt @Morten ?

Hei Roy Thomas, jeg beklager at det ikke har gått ut noen infomail på dette, jeg skal få tatt tak i det umiddelbart. Vi gjennomfører for tiden en siste verifiseringstest opp mot markedsplassen for fleksibilitet, Nodes (https://nodesmarket.com/), dette har dessverre tatt litt mer tid enn forventet. Men beklager igjen at vi ikke har fått sendt bekreftelsesmail :slight_smile:

1 Like

Hei igjen @Morten

Er ikke meningen å mase her, men det virker som dette prosjektet er helt dødt, har ikke hørt noen ting utenom det du informerte tidligere i posten her.
Helt greit at ting blir forsinket, men da er det veldig nyttig og kundevennlig å gi en liten heads up på det.

Hei igjen, Futurehome har et prosjekt i Fredrikstad sammen med Norgesnett og flere andre partnere, prosjektet har navnet MikroFlex.VI jobber med mer kunderettet aktivitet, men det er dessverre litt forsinket. Kan du sende meg din epostadresse på morten@futurehome.no @RoyThomas ?

Hei @Morten
Strandet det her helt?
Jeg sendte både privatmailen min og jobbmailen min til deg, men kan ikke se at det dukket opp noe mer info.

Nå begynner det å bli så kort tid igjen før ny nettleie innføres i januar 2022, skjer det noe her…?