Google Home beta - update?

Det begynner å bli en stund siden første betagruppe, mitt inntrykk fra innlegget var at det jevnlig skal slippes inn nye grupper…? Er det noen horisont å forholde seg til ifht hvor lenge man må regne med å vente?

1 Like

Hei!
Vi har nå en gruppe folk som tester, og har fått god feedback. Parallelt jobber vi med å få integrasjonen godkjent av Google slik at alle kan ta den i bruk :slight_smile:

2 Likes

Skjønner - jeg forsto det som at det skulle slippes inn 10 og 10 av gangen jevnlig under beta, men jeg misforsto kanskje?

jeg venter på denne jeg også og håper å slippe inn snart!

There are some delays related to certification process . Apart from other functions , we have implemented sensors support and that is brand new feature in Google , you wont find many systems on a market that support sensors in Google Home . Unfortunately, battery powered sensors is also something new for Google certification lab , as result some requirement are not very feasible for zwave or zigbee. We are in dialog and Google test lab already did some adjustments based on our input .

3 Likes

Hei, eg er fortsatt med på den gamle Google home betaen, kalt [test] Futurehome Classic, sidan ca juli 2019. Den fungerar heilt greit. Er det då noko poeng å signa opp for den nye?

Nå har ifttt blitt grådige og gir kun 3 snarveier, så desto viktigere å få opp Google og gå (for min del bruker jeg kun ifttt som bindeledd mellom Google og fh)

1 Like

Jeg vil gjerne teste GH

Hei. Jeg vil gjerne teste. Mvh Johan Aag

Jeg vil gjerne teste

Dere 3 siste er dessverre i feil tråd, man melder interesse for beta i en annen tråd :slight_smile: