Det begynner å bli en stund siden første betagruppe, mitt inntrykk fra innlegget var at det jevnlig skal slippes inn nye grupper…? Er det noen horisont å forholde seg til ifht hvor lenge man må regne med å vente?
Hei!
Vi har nå en gruppe folk som tester, og har fått god feedback. Parallelt jobber vi med å få integrasjonen godkjent av Google slik at alle kan ta den i bruk
Skjønner - jeg forsto det som at det skulle slippes inn 10 og 10 av gangen jevnlig under beta, men jeg misforsto kanskje?
jeg venter på denne jeg også og håper å slippe inn snart!
There are some delays related to certification process . Apart from other functions , we have implemented sensors support and that is brand new feature in Google , you wont find many systems on a market that support sensors in Google Home . Unfortunately, battery powered sensors is also something new for Google certification lab , as result some requirement are not very feasible for zwave or zigbee. We are in dialog and Google test lab already did some adjustments based on our input .
Hei, eg er fortsatt med på den gamle Google home betaen, kalt [test] Futurehome Classic, sidan ca juli 2019. Den fungerar heilt greit. Er det då noko poeng å signa opp for den nye?
Nå har ifttt blitt grådige og gir kun 3 snarveier, så desto viktigere å få opp Google og gå (for min del bruker jeg kun ifttt som bindeledd mellom Google og fh)
Jeg vil gjerne teste GH
Hei. Jeg vil gjerne teste. Mvh Johan Aag
Jeg vil gjerne teste
Dere 3 siste er dessverre i feil tråd, man melder interesse for beta i en annen tråd