The community user can now submit a form if you’ve tested a product that work flawlessly with Futurehome, and it will be added to the Supported products page.
The form is available from the Let us know button in the description.
Absolutt. Fin pris, og dønn stabile fått varsel på lavt batteri på en nå, og den har rapportert siden i fjor sommer - så batteritid er heller ikke noe bekymring
Når det gjelder Z-wave (ikke zigbee) er tommelfingerregel at alt går inn i futurehome igrunn men det er såklart greit at vi brukere legger inn, slik at oversikten blir bedre for nye brukere som ser på å bygge ut sitt smarthus
Nest vil kanskje fungere når google integrasjon er helt ferdigutviklet - jeg bruker fibaro, men Cleverio sine til 329 på Kjell bør fungere. Mine 6 fibaro smoke 2 er dønn stabil
FH har også utviklet egne som selges på hjemmesiden deres - noe dyre, men disse er 100% pålitelig. Har en kollega som bor i blokk - der har de disse i oppgangen som melder evt hvilken leilighet det brenner i, og alle har tilgang- og styre har master tilgang
Ser den - du kan såklart benytte Nest uavhengig av FH til det er integrert skikkelig. Uansett lurt å ha et lite lager med batterier. Har 2025, 2032, 2450, CR2 og CR123A i en liten kasse da disse er det jeg har bruk for å skifte- men har hatt FH siden 2018 og faktisk kun skiftet 2 batteri til nå. Kjøpte noen Neo coolcam dør/vindu sensorer som kom uten batteri, så kjøpte inn et lite lager batterier av den grunn, tilfelle lignende scenarioer eller skift melder seg
kunne du forsøkt å ekskludert og gjort det igjen?
Den har navn som “zw_881_3_175”. På denne enheten trengs et template. Når enheten kommer inn med “Aeotec - Smart Switch 7” så har den kommet inn med template