Hello everyone!
We can now announce that Google Home is available for everyone.
To link your Futurehome household to Google Home, you can follow this guide:
Hello everyone!
We can now announce that Google Home is available for everyone.
To link your Futurehome household to Google Home, you can follow this guide:
FÞler meg dum nÄr jeg ikke klarer Ä logge inn⊠jeg har prÞvd alle passord jeg har i Futurehome sammenheng, men fÄr bare feil
FĂžrste reaksjon: KONGE!
Andre reaksjon: som JonSlow. Brukernavn/passord avslÄs
Jeg klart Ä avbryte integrasjonen og fÄr nÄ feilmelding nÄr jeg begynner pÄ nytt.
Hvordan kommer jeg videre?
SĂ„ langt kom jeg og. Og ikkje videre
Jeg har integrasjonen som har vĂŠrt tidligere, en som ble avsluttet.
Er det noe nytt nÄ? Hva anbefaler dere at man gjÞr for oss som ble med pÄ fÞrste beta?
Var jeg litt trigger-happy nÄr jeg postet dette pÄ smarthus og IOT gruppen nÄ, uten Ä sjekke tilbakemeldingene?
Som beta-bruker fra dag en kan jeg rapportere at det fortsatt fungerer her -selvom jeg har hatt en minor bug siste uken med et par enheter jeg la til i FH i et rom jeg kaller âPlantelysâ - som dukket opp i Entre i google home (Flyttet de manuelt)
Veldig bra, enda en grunn for Ă„ selge inn Futurehome
Funker her, logget inn og alt kom inn pÄ fÞrste forsÞk. Dette blir bra
Virket pÄ fÞrste forsÞk her. Fjernet kobling mot gammel lÞsning fÞrst, la til ny etterpÄ.
Veldig kjekt! NĂ„r regner dere med Ă„ stĂžtte rollershutter?
Jeg fjernet beta integrasjonen og forsÞkte Ä legge til den nye. Den feilet i gÄr, men fungerte i dag morges nÄr jeg prÞvde.
Mine problemer gikk ogsÄ over, fungerer nÄ
Til dere som har hatt Beta en stund - skal det ikke vĂŠre mulig Ă„ styre individuelle lyskilder i et rom? PĂ„ badet har jeg âspotterâ og âspeillysâ - sier jeg f.eks âlys bad 50%/av/pĂ„â fungerer det fint, da reagerer alt - men prĂžver jeg Ă„ si " slĂ„ pĂ„ speillys" fĂ„r jeg beskjed om at fru google ikke forstĂ„r hva jeg mener.
Det skal vĂŠre mulig Ă„ styre individuelle lys ja, men min erfaring er at ikke fru google hĂžrer alle ord riktig pĂ„ norskđ
PrÞv Ä sjekk loggen i Google Home appen for Ä se hva den egentlig hÞrer nÄr du sier kommandoen.
Det kan vÊre at det blir oppfattet som «speil lys» istedenfor «speillys».
Hadde det problemet pÄ et par enheter, noe jeg lÞste med Ä endre navn til det navnet google oppfatter
Takk for tipsâŠ! Home-loggen er dessverre skĂ„ltom, av en eller annen grunnâŠ
PrĂžv Ă„ endre navn pĂ„ enheten til engelsk navn, og prĂžv pĂ„ nytt? FĂžler at den norske integrasjon ikke er helt med alltid. HĂžrer feil ogsĂ„. Ba frĂžken G om Ă„ slĂ„ av plantelys. Hun hĂžrte alle lysâŠsom fikk min frĂžken til Ă„ fĂ„ latterkrampe av konsekvensene og kalle meg Rema-mannen
PrĂžv âsett spotter pĂ„ hovedbad til 70%â
Godt jobbet med Ä fÄ dette pÄ plass!
Kommer inn og fÄr opp lys, sensor, temp, men ikke screens? Er det ikke stÞtte for Ä styre solskjerming?