Gjorde det samme Si gjerne ifra om du finner ut hvordan man kan starte prosessen pÄ nytt!
Jeg fÄr fremdeles ikke til Ä logge inn
Det er vel bare mail og passord fra FH appen det er snakk om?
Fikk logget meg pÄ uten at noen enheter har blitt lagt til. Hvis jeg prÞver Ä legge til Futurehome pÄ nytt fÄr jeg feilmelding. Men jeg blir ikke spurt om Ä logge meg pÄ nytt. SÄ noe har jo skjedd.
Jeg fĂ„r ikke gjennomfĂžrt tilknytningen. FĂ„r errormelding: âKunne ikke oppdatere innstillingen, sjekk tilkoblingen dinâ
Sliter med det samme. Hadde beta versjonen som jeg slettet fĂžrst.
Fikk logget inn og fungerer supert. Men fÄr ikke kjÞrt snarveier med Google assistent. Noen som fÄr dette til? Evt. Hvilken kommande brukes?
Funker fint her. Bruker «aktiver snarveinavn»
Endelig. Godt jobba!
Fikk det til nĂ„, slettet Google Home appen. Funka etter detđ
Nei, dessverre ikkje. Men du lĂžyser det ved Ă„ setja opp ein snarveg. Typ âAktiver Solskjerming nedâ.
Noen fler som ikke fÄr kontakt med termostatene sine? Type z-trm3
Har TRM-1 her og har iallefall kontakt
Hei noen som har problemer med snarveier ? FÄr ikke disse til Ä virke ,bruker kommando aktiver og nÄr jeg spÞr google om Ä synkronisere mine enheter sÄ fÄr feil mot futurehome. Multisensor 6 vises i google home appen men fÄr ingen data fra den ikke supportert?
Fikk omsider startet prosessen pĂ„ nytt her og fikk koblet opp, men fĂ„r bare inn noen fĂ„ enheter. Noen som har enn tips om hva jeg kan forsĂžke for Ă„ fĂ„ âsynkerâ opp alle enhetene?
âHei Google, synk enheterâ
Fungerer dessverre ikke, har fÄtt inn 13 enheter men kun 1 termostat. Har varmestyring via Fibaro Þye og Fibaro plugg i de fleste rom, vet du om dette er enheter som skal komme inn?
NÄr jeg sjekker her nÄ, sÄ ser jeg at de eneste termostatene jeg fÄr opp er heatit, mens de rommene med wallplugs ikke er der.
Har ikke lagt merke til det fĂžr, da det eneste jeg bruker integrasjonen til er Ă„ slĂ„ av/pĂ„ lys, kjĂžre snarveier og endre modusđ
Da er det ikke bare her FÄr bare opp den ene Heatit jeg har.
Kan bekrefte detteđ det forklarer 59 enheter av 78
Fant du ut av det @epolan?