Æfta? Forstår ikke helt hva du mener her
Nå på ettermiddagen, kveld.
Modusbytte funker men snarveier skjønte ikke Google noe av for ca 1 time side
Funker fint her nå😊 har ikke prøvd tidligere i dag
Noen somfår tilgang til varmestyring via Fibaro plugg? Får bare inn Heatit termostaten jeg har på varmekablene på badet. Resten av varme er på Fibaro plugg men de får jeg ikke tilgang til via Google. Noen tips?
Hei, håper det er noen som fortsatt kan hjelpe meg her, jeg får “linket” futurehome til google der står det 5 devices som jeg regner med er “modes” og smart låsen min.
Jeg går igjennom inloggingen, trykker på “integration” og velger hvilket hjem i home det skal kobles alt går bra, “Account linked sucsesfully”.
Desverre så vises ingeting i google home, jeg har prøvd å slette futurehome og google home appen flere ganger.
Logget inn og ut, men ingenting skjer. Det vises fortsatt ingeting i google home.4+
Noen som har tips?
Har du prøvd “Hei Google, synkroniser enheter”?
Da har jeg prøvd det, den sier at “enheten er oppdatert” altså ikke flertal, det har ikke noe effekt.
Hei!
Som i support artikkelen i første post så er ikke dørlås supportert via integrasjonen.
Her er hele artikkelen;
Takk for svar, greit nok at ikke låsen ikke er støttet, men så vidt jeg forstår så skal snarveiene og modusene vises i google.
Her er det ingeting, skal det være slik?