HeatIt gulvtermostat plutselig satt til 38.5 grader!

Hei,
For over en uke siden ble det veldig varmt i et av kjellerrommene våre. Heat-It termostaten var satt til 38.5 grader! Loggen i appen sier at “User set temperature”, men ingen har trykket på denne fysisk. Trenger vite hva som er skjedd, dette kan jo bli et stort problem om det skjer når vi er på ferie f.eks.

Forøvrig meldte jeg dette til “support@futurehome.no” samme dag, og purret igår, men den kanalen er visst helt død. Får ikke engang en “mottatt melding, ditt saksnummer er osv” Utrolig lite proft.

Hei!
Vi har tidligere sett tilfeller av dette og det bunner i at slideren i appen er sensitiv. Det gjør at når man scroller i listen kan man fort komme borti temperaturskalaen og sette en ny temp. Dette er meldt inn internt.

Når det kommer til supporten så skal det komme et autosvar med saksnummer osv. så jeg skal få undersøkt denne funksjonen. Ang. svartid så har det dessverre vært veldig stor pågang i det siste, kombinert med mye sykdom hos oss. Vi jobber selvfølgelig med å bli bedre på dette feltet og vi har satt i gang tiltak.

@Anders og @Kstromme fått samme feil hos en kunde nå. der er glv termostat satt til 38.5 grader av seg selv

Fint høre det. Jeg er ganske sikker på jeg ikke var i appen på siden med den slideren når dette skjedde (eller i dagene før). Vil legge til at jeg også har Tibber. Jeg så i Tibber på grafen som viste hva settingen var på termostaten at den også viste at temp ble satt til 38.5. Vet ikke om dette sier noe om at evt Tibber trigget denne endringen, det er vel tilbakemelding til Tibber fra FH. @Lakris Har din kunde Tibber også?

Min kunde har ikke tibber integrasjon på denne plassen

Tror ikke det var case for min del og Lakris bekrefter jo at han har opplevd samme feil. Og da nettopp 38.5. Slideren går jo til 40 så tenker det er pussig om vi begge har “slidet” feil til akkurat 38.5…

Har dette skjedd igjen etter den opprinnelige posten? Om dette skulle skje igjen, kan du notere ned tiden dette skjer? Så får vi undersøkt hvor kommandoen kommer fra :+1:

@Anders Hei, sjekket loggen idag og ser at det skjedde igjen 7 november, 11:35. Da skjer det 4 justeringer av temp, inkl en på 35.5. Rare greier.