Har 3 stykk Heatit termostater som jeg veldig gjerne skulle har effektavlesning på. Disse vises som modell: ZW_411_1_1 i Futurehome. Noen som kan fortelle meg og dette er mulig med disse termostatene, ut fra modell navnet/nummeret?
Står det “Heatit” eller “Multireg” nede i hjørnet på sjølve termostaten? Viss det står “Multireg” så er det fyrste generasjon, og desse støttar ikkje effektavlesing (ikkje direkte, i alle fall, der er ein slags omveg).
Viss det står “Heatit” så skal det vere ein Z-TRM2fx eller nyare, og då vil du kunne få effektavlesing. Men då må termostaten vere lagt inn slik at han kjem inn med namn, og ikkje berre som “zw_411_1_1”.
Eg har nok ut frå det nummeret ein mistanke om at du har fyrste generasjon, men det stadfestar du som sagt med å sjå kva som står på.
Her er oppskrifta på korleis det kan gjerast viss du har fyrste generasjon:
Har du Z-TRM2fx så finn du framgangsmåten her, under overskrifta “Kanaler”:
Har sett disse oppskriftene, men var usikker på hvilke termostarter jeg hadde. Står Heatit på mine termostarer og ikke Multireg. Kjøpte de på sommeren 2019, så jeg har et håp om at det skal være Z-TRM2fx. Får bare forsøke å ligge de inn på nytt først noen gangewr og se om jeg får opp riktig tekst, istedet for zw_411_1_1.
Det står forresten TF021 bakpå.
OK, då tippar eg du har Z-TRM2fx. Me kjøpte våre noko tidlegare enn det, og me har den utgåva.
Desse kan vere noko trøblete å få inn, så du lyt nok berre prøve nokon gonger til du får dei inn med rett namn. Då vil oppskrifta på nettsidene til FH fungere.
konge, takk for hjelpen.