Hub 2som har hengt seg opp ved inkludering

Hei,
Prøver å få litt respons her på en hub som har hengt seg opp. Sendt inn en ticket + oppdatert denne med mer info om sak pågående med person jeg kjøpte hub av. Ringt support og ble kastet ut etter ca 18 min venting i telefon, ringte tilbake og valgte å bli tilbakeringt.
De konstaterte at hubben hadde hengt seg opp ved aktivering på meg. Og de skulle sende videre til neste “instans” for å fikse - det er ett velkjent problem. Skulle være fikset i løpet av dagen etter. Det er den ikke. Og nå er support telefon stengt til mandag.
Er det noen form for “hack” for å få til å resette hub 2 selv? Dersom dette er ett kjent problem, må det vell være noe en kan gjøre selv? eller er det forventet at en må vente 5 dager for at den skal være brukbar? :slight_smile:

Svarer på min egen post her…
Har i snart 2 uker sendt mailer og kontaktet support på telefon for å ordne en hub som åpenbart er defekt…de holder fortsatt på med å stille spørsmål som er helt “på tryne” når det burde være tydelig at jeg har kunnskap og kan svare på spørsmålene.
FutureHome har blitt utrolig dårlig opplegg - de selger produkter som de fremselger som noe de ikke er. De bør de slutte med - Det de selger er IKKE noe bedre en hvilken som helst hub som er på markedet i dag. At de har klart å selge seg inn blant flere elektrikere, viser hvor mye penger de putter inn i den deler av verdi kjeden av markedet. De er ikke så veldig interessert i å tjene de som bruker- så lenge de kan selge. Ref el-bil laderen de har pushet ut oppå markedet. .

Opplever hele opplegget med FH som en gedigen scam - og det er pga at de annonserer at det har styring, noe som de ikke har - de andre aktørene i markedet legger ikke skjul på dette. De spiller med åpne kort.
Dette er ikke ett system jeg kommer til å anbefale noen, og heller ikke hadde valgt dersom ikke det var eneste mulighet ned kjøp av nytt hus.
Support er faktisk værre enn jeg har opplevd av noen andre “hub leverandører”…