HUB svarer ikke

Jeg har en HUB som faller ut ca hver andre dag. HUB sier at jeg skal sjekke internett, men dette vet jeg er i orden.
Den eneste måten å få kontakt med HUB er å ta spenningen et lite øyeblikk. Da kommer alt opp hver gang. Noen tips?

Jeg har en annen HUB i et annet hus, denne har kjørt i flere måneder uten å falle ut en eneste gang. Dette til tross for at jeg stadig utvider med nye enheter.

Jeg hadde samme problemet for noen år siden. Det viste seg å være dårlig/ustabil internett. Jeg tok kontakt med fiberleverandøren min, og de fant ut av feilen og jeg har ikke hatt trøbbel senere.

Hei,
dette er vel ett kjent problem med Futurehome Hubber - søk litt på nettet. De faller ut og inn opptill flere ganger i løpet av den dag. Og det har ikke noe med nettet ditt å gjøre. Det er bare utrolig dårlig kvalitet. Jeg har to stykker - som gjør det samme… og det er etter at jeg har byttet en av dem som aldri fungerte. Så det er nok noe du må bli vant til når du bruker Futurehome. Tenker du har alternativ 1) leve med det. 2) prøve å få kundeservice hos Futurehome i tale og få en ny. Lykke til - jeg hadde nok gått for ett annet alternativ. Beklager negativt svar - men jeg har totalt mistet troen på produktet som FutureHome leverer.

Takk for svar. Jeg har også to Hubber fra Futurehome. Den ene faller aldri ut. Har stått flere måneder nå. Den andre faller ut hele tiden. Har nå konkludert med at det er feil på den ene. Ny er på tur. Ellers er jeg fornøyd med produktet. Finner ikke så mange på nett som plages med dette.

Som her for eksempel: