Hvor på internett kan jeg få mest hjelp med Futurhome?

Det ser ut som det er lite aktivitet på dette forumet, i forhold til hva jeg er vant til fra andre dedikerte steder på nettet. Hvor er den beste plassen på nett for å få hjelp til å mestre Futurhome?

Jeg kommer sikkert til å ha 100 spørsmål til, og vil helst ha hjelp før jeg rekker å poste dem :wink:

Hei,

Kjem gjerne litt an på kva slags hjelp du søker. Dette er nok beste staden for spørsmål som fell litt utanfor rein Futurehome produktsupport (hub og app). Einig i at aktiviteten her på forumet er ikkje allverden for øyeblikket og er ikkje sikkert du får umiddelbar respons, men me er då ei håndfull folk som ofte tittar innom og me kan heilt sikkert hjelpa deg med å koma i gang så sant det finst eit svar/løysing på spørsmåla du stiller :slight_smile:

Personlig har eg ikkje benytta meg så veldig av andre kanalar enn denne men @espen har sikkert tips om kor det er best å henvenda seg for å koma i gang med sjølve Futurehome hubben :slight_smile:

Du får nok de beste svarene her og på Slack nettverket til Futurehome, men viktig å vite at det primært er andre brukere som svarer. FH selv har kun ansvaret for svar via sin support portal.

Det er også en del brukere av Futurehome på “Smarthus og IoT” gruppen på Facebook, men der syntes jeg det er vanskelig å dele gode tekniske svar.

Den beste måten til å gjøre dette forumet attraktivt er å bruke det selv! :slight_smile:

1 Like

Takk for innspill. Jeg lastet ned og registrerte meg på Slack i dag. Jeg hadde faktisk aldri hørt om den plattformen før.

Per dags dato er Forum og Slack de portalene hvor brukere kan diskutere og kompetansedeling seg i mellom. Vi er også inne å sjekker. Om det trengs assistanse fra Futurehome så bes det ta kontakt på 23 50 68 47 eller support@futurehome.no. Fordelen med forum fremfor Slack er at det er ikke noe limit på antall meldinger (Slack viser kun de siste 10 000 meldingene om man ikke betaler x dollar per bruker per mnd).

3 Likes