Hvordan er støtten for Aqara temperatur sensor?

Jeg har sett det står at Aqara sine produkter nå er støttet, men jeg føler også flere har slitt med disse sammen med FH.
Jeg tenkte å kjøpe Aqara sin temperatur og luftfukt sensor da den er grisebillig!
Er det noen som har denne og kan bekrefte at den virker fint?

Funker fint👍🏻 Litt trøblete å inkludere, men når de først er inkludert fungerer de utmerket!

Den er god! Får kjøpe en og teste.
For de er jo utrolig billige :sweat_smile:

1 Like

Kanskje @espen kunne sagt noe om det er kjente problemer med inkludering av Aqara produkter? Føler jeg har lest at flere sliter med det.

Dette er kanskje et dumt spørsmål, men nå jeg ha Aqara Hub for å få disse til å virke med FH?
Jeg prøver å inkludere den, den blinker tre ganger og i FH appen skjer det ingenting. Bare at den leter etter produkter.

Edit: Etter jeg lot den ligge å lete en stund dukket den opp til slutt :ok_hand:

1 Like

Flott at det løste seg👍🏻 Prøvde alt mulig rart jeg også: korte trykk, holde inn, batteri inn/ut osv og plutselig var de inne.
Synes det er litt sånn med alle zigbee batterienheter jeg har lagt til

Prøvde alt det samme her. Dette er min første Zigbee enhet.
Jeg ble lei og bare la det fra meg og gikk. Når jeg kom tilbake hadde den tydeligvis bestemt seg og lå klar :sweat_smile:

Har prøv 5 forskjellig Aqara temp sensorer og 2 stk Aqara lekkasje sensorer, ingen vil inn i Futurehome. :frowning: Er det ikke mulig å få litt med info om hva denne “Futurehome” boksen egentlig holder på med?

Av dere som har klart å legge de inn. Er det Aqara temp sensorer merket med CH for kina eller EU? og hvilken produksjonsdato står det på esken?

Hei, har også slitt med å inkludere Aqara sensorer, men etter omstart av FH hub så er den mer samarbeidsvillig. Det jeg dog sliter mer med er oppdateringsfrekvensen av målinger. Det går til tider 2t mellom hver rapportering og dette passer litt dårlig når man skal regulere varme. (Jeg vet at temperaturen har økt da dette er juniors gamingrom så det blir både klamt og varmt…) Jeg har ingen tegn på at det er dårlige signaler.