Hei @espen.
Jobber dere med en oppdatert integrasjon for Zaptec som gjør at man kan starte og stoppe lading? Det hadde vært fint for å si det forsiktig nå som effekttariffen kommer fra i morgen.
På forhånd takk for svar.
Hilsen
Magne
Hei @espen.
Jobber dere med en oppdatert integrasjon for Zaptec som gjør at man kan starte og stoppe lading? Det hadde vært fint for å si det forsiktig nå som effekttariffen kommer fra i morgen.
På forhånd takk for svar.
Hilsen
Magne
Hei!
Vi har dette på blokka vår, men det er dessverre ikke høyt prioritert for øyeblikket. Jeg skal forhøre meg om forventet dato, men jeg kan ikke love noe godt svar på dette innen kort tid. Jeg oppdaterer så snart jeg hører noe
Hei igjen, @mags460
Dette gikk raskere enn antatt, for i går ble integrasjonen oppdatert!
Det var jeg som ikke hadde fulgt helt med i timen
Helt konge det Anders!
Takk for oppfølgingen.
Mvh Magne
Hei. Har oppgradert futurehome huben til siste versjon, samme for både futurehome og zaptec apper. Men fortsatt så finner jeg ikke noen plass jeg kan starte/stoppe lading fra futurhome appen. Er dette ikke mulig, eller leter jeg på feil plass? Tips mottas med takk
Asle
Hei! Har du sjekket om det er oppdatering tilgjengelig på playground?
Innstillinger → playground → zaptec. Om det er oppdatering tilgjengelig skal “nedlastnings pilen” være blå.
Hei. Har siste versjon installert (2.0.0) og ingen nedlastingspil. Når jeg prøver å lage en automasjon i futurehome så får jeg ikke opp laderen i det hele, kun andre enheter. Når jeg går inn på enheten zaptec (elbillader) i futurehome så ser jeg status (for øyeblikket frakoblet ledning) som er korrekt og når jeg ladder så ser jeg øyeblikks forbruket. Men slå på/av ladding får jeg ikke opp som alternativ.
Etter en oppgradering til 2.0.0 av zaptec «app» i futurehome og at ladder ble fjernet og lagt til på nytt så kan jeg slå lader av og på. Fikk og forbruk opp i grafen, men forbruket som viser er minst 10gangen av faktisk forbruk!! Målinger fra «andre» har og forsvunnet. Energi graf fra HAN måler viser (linjen) og totalforbruket stemmer. Usikker på hva som har skjedd. Noen som har et tips?