Hei.
Hvordan tvinger jeg varmtvannsberederen til å stå på / overstyre strømstyringen? Jeg prøver å skru på varmtvannsberederen i appen, men da går det 10 sekunder også skrur den seg av igjen?
Slik som idag på lille juleaften går det unormalt mye varmtvann pga dusjing og matlaging, så da må jeg ha mulighet til å tvinge varmtvannsberederen til å gå kontinuerlig. Frykter samme tilstand imorgen på juleaften, når man plutselig står der med bare kaldt vann i springen.
Den strømstyringen er fin på vanlig hverdager, men det må være mulig å overstyre dette når det er dager utenom det vanlige?
1 Like
Hei igjen
Kan se ut som jeg fant ut av det. Måtte gå inn på spotpris ikonet i appen, deretter Optimalisering, velge Energiprisområde, og deretter skru av styringen av Varmtvannsbereder.
Da fikk jeg lov til å skru på varmtvannsberederen, og den blir ikke automatisk skrudd av igjen.
Så får jeg prøve å huske å legge inn energiprisstyringen igjen når juleaften er over
Det burde være tilsvarende override funkjson som det er på elbil ladere på VVB også.