Mangler bruksvilkår informasjon

Jeg får plutselig ikke logget meg på Futurehome. Jeg har tatt strømmen fra HUB og koblet til igjen to ganger, uten hell.

Her er screenshot av feilmeldingen jeg får når jeg logger inn:

Hei @Bjerknez!
I dette tilfellet er det nok best å ta kontakt med support teamet - mail support@futurehome.no eller telefon: (+47) 23 50 68 47

Jeg installerte appen på nytt og da fikk jeg logget inn.
Men jeg fant ut i etterkant at jeg kun for logget inn når jeg ikke er tilkoblet Wifi hjemme med telefonen jeg logger inn med.

Så fort jeg slår av Wifi på telefonen og bruker mobilnettet så funker det.

Men Philips Hue pærene mine fungerer ikke lenger.

Jeg kommer til å fjerne disse fra appen uansett da disse har køddet hele veien fra dag en. Så bruker jeg Philips Hue appen i steden.

Det andre ser ut til å virke som det skal nå vertfall.

Jeg får ikke slettet Hue pærene fra appen heller. Den bare henger seg.

Kan ikke akkurat si jeg er overveldende imponert så langt…