Mangler info i tidslinje

Er det flere enn meg som mangler info i tidslinje om hvilken snarvei som har kjørt?

Den står som conplete i Canny, men det stemmer ikke for min del

Det ser ut til å stemme her, snarveiene er laget i går, om det skulle ha betydning.

Da sender jeg en mail til support. Problemet her er hvis jeg har restartet hubben, så må jeg stoppe/starte kind-owl (programvaren for tidslinje på huben) manuelt for å få det til å virke. Har vært sånn til meg siden den nye appen kom, både på gammel og på ny hub🙈

Jeg fikk samme visning på snarveier i tidslinje. Da hadde jeg gjort endringer som gjorde at snarveien ikke virket som den skulle.
Feks ekskludert/inkludert enhet.

Det har vært en langvarig strømutkobling i området her i dag, og nå har jaggu feilen dukket opp hos oss også.
Til info så er det akkurat de samme snarveiene som jeg testet med i går.

Hos meg løses det med å gå inn i TP->Hub->Applications-All->kind-owl Configure & Control->stop->start

Dette bør gjerne meldast inn på Canny sidan de er så mange som opplever det. Her høyrast det ut som om noko lyt fiksast.

Jeg rapporterte det for 9 måneder siden, men den er markert som complete: https://futurehome.canny.io/issues/p/missing-info-in-timeline

Fint om flere kan kommentere så de får åpnet den igjen

1 Like

God kveld! Jeg lå på kind-owl v1.2.8, lå oppdatering på huben opp til v1.2.9, nå kommer teksten opp igjen hos meg :blush::+1:

Heldig du da👍🏻 Jeg har hatt samme problem siden februar, uansett versjon🙈

Fikk det samme etter omstart av hun. Snarveier ble kun vist som “User triggered”.
Løste dette ved å gå inn i snarveien og bare lagre den på nytt.