Playground update - easee 2.0.0

4 Likes

Jeg trenger en funksjon til å tvinge dattera til å plugge inn ladekabel når strømmen er billig. Noe håp for den funksjon? :grinning:

1 Like

Fotlenke med strøm, som gir støt hvert 30sek inntil lading pågår? :joy::rofl::partying_face:

2 Likes

Endelig, men det er noe muffens med måten den rapporterer forbruk på. Kan nesten virke som 10-gangeren.

Finner ikke laderen som en device i automasjoner.
Triks for å få den inn?

Hei!
Har du husket å plassere laderen i et rom?
Du finner det under innstillinger → enheter → laderen → innstillinger → dra den inn i rom og lagre :+1:

1 Like

Ja den ligger i garasjen, har fjernet og lagt den til i et annet rom også uten hell

Hm, det var litt merkelig. Da vil jeg anbefale å ta kontakt med support-gjengen vår på support@futurehome.no eller på telefon 23506847 mellom 08-16.

Jeg ser nå at jeg heller ikke finner Energy i automasjoner. kan det ha en sammenheng?
Skulle legge inn spotpris automasjon, men det går ikke

Alt var min feil, hadde ikke auto update på appen :blush:

2 Likes

Når laderen skrus ned til slow stopper ladingen på bilen, hvor mange kw skal laderen gi ut når den settes til slow?

Hei!
Slow setter ladingen til 10A - så med 230v vil dette tilsvare ca. 2,3kW

Hei, har også samme problem, når lader settes i slow så stopper ladingen helt. På Easee appen står det vel pauset. Når normalkommendo sendes, går ladingen som normalt igjen. Har 230V 1fas, kan dette ha noe å si for at slow ikke fungerer?

Om det er noen trøst, jeg har samme problem.

At ladingen skrur seg av når den settes til slow er en kjent feil. Dette er fikset og skal gjennom litt testing denne uken. Forhåpentligvis vil denne oppdateringen komme innen kort tid :smiley:

Hei. Når forventer dere at dette skal være løst?

Hei @etrano!
Dette skal ha blitt fikset i easee versjon 2.0.2. Gå til playground i appen, velg Easee og se etter oppdatering.